2013. november 12., kedd

Tokyo Bandwagon - 1. epizód



Megérkezett az első epizód magyar felirattal.

Kamenashi Kazuya legújabb, jelenleg futó doramája, melyben lehetősége van megmutatni egy újabb arcát.
A történet egy kellemes hangvételű, vidám, szórakoztató családi sztorit dolgoz fel, ahol a minden lében kanál karakterek különféle rejtélyes ügyek megoldásába fognak.




A feliratért kattints a folytatásra -->

A videó és a felirat letöltése:

Videó: [Mega]
Felirat: [Mega]

A további részek feliratait az [Elkészült feliratok] menüpont alatt találod. 


Angol feliratért köszönet: Youkaisubs

10 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen az első részt! Reménykedtem, hogy valakinek megtetszik majd a sorozat és fordítani fogja. :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen :) Szerintem remek dorama, és Kame miatt kötelező darab :)
      Remélem, élvezni fogod végig.

      Törlés
    2. Szerintem nagyon jó színész, kedveltem minden szerepében amiben eddig láttam. Biztos ez is tetszeni fog.

      Törlés
  2. Nagyon köszönöm, hogy elkezdted ezt a fordítást. Én egyenlőre csak gyűjtögetek, de eddig Kazuya minden sorozata tetszett, amihez elérhető a felirat. Biztosan ez is jó lesz.



    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen. Igyekszek a folytatással is majd.

      Törlés
  3. Nagyon köszönöm! Már kezdtem feladni a reményt, hogy lesz hozzá magyar felirat :( De már csak Kazu előzeteseiből, amiket mondott a részek előtt, már ezektől megjött a kedvem nézni. ^^ Azon pl teljesen behaltam, mikor azt mondta, hogy " Én pedig bebizonyítom, hogy egy igazi férfi vagyok..." (^^)(^^)(^^)(^^)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez egy alapmű, és nekem jelenleg nagyon fontos kincs, mert imádom benne Kazut, hiába szólják le sokan a sorozatot.
      Kazu jól felkelti az érdeklődést a kis Ao mailjeivel :P Imádnivaló egy srác <3

      Törlés
  4. Örülök, hogy fordítod. Tetszik a sorozat hangulata. És persze Kame-t nagyon szeretem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt örömmel hallom. Jó szórakozást hozzá!

      Törlés
  5. Nagyon szépen köszönöm az 1.részt :D Igaz egyenlőre még csak gyűjtögetek

    VálaszTörlés