2016. április 29., péntek

GTO 2014 - 11.rész [VÉGE]

Elérkezett ez a nap is!
A GTO 2014 befejező részéhez érkeztünk. 

Borzasztó régen kezdtem el ennek a doramának a fordítását,
de köszönöm mindenkinek a türelmét, aki kitartott ez idő alatt.
Különösen köszönöm Adria666-nak, aki az utolsó három rész fordítását átvállalta, így a villámbefejezés abszolút az ő érdeme.

Jó szórakozást mindenkinek! 


A feliratért kattints a folytatásra -->

Videó:   [Mega[Mediafire] 
Felirat:  [Mega[Mediafire]


Angol feliratért köszönet: Jdramacity

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a fordítást :D :D

    VálaszTörlés
  2. Kedves NiyYa!
    Nagyon köszönöm a sorozat fordítását. Most hozzáfogtam begyűjtögetni a részeket és hozzá a feliratokat. ( 1-8-ig nálam a mega nem tölt be teljesen ) Nem is gondoltam ,hogy ma este ilyen finom csemegét fogok nézni.
    Köszönöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ...és az előbbi bejegyzésemből kimaradt....természetesen köszönöm Adria666 segítségét is :))

      Törlés
    2. Melyik részével akad el a letöltés?
      Esetleg, ha újrapróbálod, akkor sem?
      Én most kipróbáltam néhány random epizóddal, de működött :( És a linkek is rendben vannak.
      Lehet, hogy a Megánál van valami ideiglenes gond akkor, vagy sokan használják?
      Mediafire-t tudom akkor javasolni, ahol elérhető. Vagy ha nem megy, írj FB-n üzit, és megoldjuk :)

      Törlés