2020. április 16., csütörtök

Fairyland Lovers - 35. rész [VÉGE]














A 35. résszel véget értek Bai Qi és Lin Xia kalandjai, azaz a Fairyland Lovers című sorozat.

Köszönöm mindenkinek, aki velem tartott, és az én feliratommal nézte meg ezt a remek kis művet. Remélem, nektek is legalább annyira tetszett, mint nekem.

Nagyon jól esne, ha a sorozat végén, vagy egyes részeknél elmondanátok a véleményeteket kommentben, mindig örömmel olvasom, ki mit gondol a fordításról, a sorozatról, a szereplőkről :) Szóval csak bátran, várom a kommenteket!

Ha valaki szeretné letölteni a sorozatot, nyugodtan írjatok Facebookon, egybe átküldöm az összes részhez a kódot!

Jó szórakozást, és az utolsó pár résznél azért ne felejtsétek a papírzsepit is bekészíteni!

Ha naprakészek szeretnétek lenni a fordítással kapcsolatban, kövessétek a blog FB oldalát, ahol mindig írok helyzetjelentést a következő epizód állapotáról :) FACEBOOK

Linkekért kattints tovább:

ONLINE NÉZHETŐ:
(A videó minőségét állíthatod a hangerő szabályzó melletti gombbal - ajánlott: 720p) 
 

LETÖLTÉSI LINK: MEGA (videó égetett felirattal) 
Ha szeretnéd letölteni a filet, írj PRIVÁT üzenetet Facebookon a ZuttoKazu oldalnak, és válaszban elküldöm a kódot (Decryption Key-t), amire szükséged lesz. 

A letöltött filet más videómegosztó oldalra, gyűjtőoldalra feltölteni TILOS!  

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a munkádat. Még nem néztem meg, csak belenéztem Eddig nagyon érdekesnek, kedvesnek tűnik a sorozat. Mindig akkor nézem meg amikor az egészet letöltöttem. További vírusmentes napokat. Puszi Ágnes

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Szia! Először is nagyon köszönöm, hogy lefordítottad ezt a sorozatot. Nagyon szerettem, igazán különleges és gyönyörű történet volt. Bevallom hogy én már az elején is sírtam pár résznél, nem csak a végén. Nem tudnék külön kiemelni egy karaktert, mert itt most tényleg kivételesen mindenkit kedveltem. Még a goni bácsit is, mert nem lett túltolva a romantika. xd Bai Yu remek színész. A gonosz énjét is bírtam. :D A sorozat nyomokban a Goblinra emlékeztetett, de ettől eltekintve nagy kedvencem lett. :')

    VálaszTörlés
  4. Hello! Nem tudom érdemes e még írnom, vagy látja e majd valaki, de nagyon csodálatos egy sorozat és hála neked (a fordítónak) érthettem is. A kínai tudásom még nincs a csúcson szóval a szöveg elengedhetetlen volt. Köszönöm neked^^

    VálaszTörlés