2019. március 17., vasárnap

Bangkok Love Stories - Innocence - 1. rész (Bangkok Rak Stories 2: Mai Diang Sa)


Bangkok Love Stories - Innocence 
(Bangkok Rak Stories 2: Mai Diang Sa)

A Netflix saját gyártású sorozata ez, a történet több szálon fut, egyben vígjáték és romantikus dráma.

Bangkok nyüzsgő és az éjszakai élettől hangos negyedében, Silomban, egy csapat fiatal életébe nyerünk bepillantást. Megismerhetjük többek közt a fiatalon megözvegyült Claudiát, a tinédzser parkourt, JC-t, a naív, de érzelmes Evet, a jóképű Dannyt, a San Fransiscóból nemrég hazaköltözött, nyíltan meleg Simont, a személyi edzőként dolgozó Keatont, és sok más izgalmas és színes karaktert.

Figyelem! A sorozat BL (boys love) történetet is bemutat, és több LMBTQ karaktert tartalmaz!

Ha naprakészek szeretnétek lenni a fordítással kapcsolatban, kövessétek a blog FB oldalát, ahol mindig írok helyzetjelentést a következő epizód állapotáról :) FACEBOOK 

Linkekért kattints tovább:

ONLINE NÉZHETŐ: 


LETÖLTÉSI LINK: MEGA (videó égetett felirattal) 
Ha szeretnéd letölteni a filet, írj PRIVÁT üzenetet Facebookon a ZuttoKazu oldalnak, és válaszban elküldöm a kódot (Decryption Key-t), amire szükséged lesz. 

A letöltött filet más videómegosztó oldalra, gyűjtőoldalra feltölteni TILOS!  
____________________________________________________________________

A felirattal a háttérmunkát végezte: [ mirtill11 ]
Az angol felirat és a videó forrása: Netfl*x

6 megjegyzés:

  1. NiyYa!
    Most aztán megleptél!
    Különösen azzal, hogy olyan thai sorozatot fordítasz amiben van BL szál is.
    Csak halkan mondom, de Max Nattapol egyik thai kedvencem lett már korábban is.
    Nem is tudtam, hogy Thaiföldön voltál egy hónapig is. Ez igen és emelem a kalapomat is.
    Én mindenesetre a visszatérésedre nagyon is örülök!!!



    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, ezt örömmel olvasom :)
      Nekem is Max az egyik kedvencem, ezért is akartam mindenképp a sorozatot én lefordítani.
      És képzeld, láttam őt, és Tult élőben is, mikor Thaiföldön voltam, pont akkor volt egy nyilvános eseményük Bangkokban, amire el tudtam menni .
      Régóta nagy BL fan vagyok egyébként :) Remélem, tetszeni fog a sorozat

      Törlés
  2. Kedves NiyYa! Köszönöm szépen, hogy fordítod! Nagy örömet szereztél vele sokunknak! A Barátnőmmel mi is Max fanok vagyunk a magunk (én öereges, ő a fiatalos) módján! Még egyszer köszönöm és jó munkát és nem utolsó sorban jó szórakozást kívánok a fordításhoz! Ildikó

    VálaszTörlés
  3. Imádlak, nagyon szépen köszönöm a feltöltést és a fordítást!Az egyik kedvencemmel annyira vártam, hogy valaki fordítsa. Ezek köszönet a munkádért!

    VálaszTörlés
  4. Kedves NiyYa!
    Most fejeztem be Max és Tul sorozatát a Together with me-t. Szóval "beleszerettem" Maxbe. Nagyon nagy élmény lehetett élőben látni őket :-) :-) örülök, hogy neked sikerült!! Élőben is olyan szép ? :-) Ha van rá lehetőség el szeretném kérni a Mega-s letöltő kulcsot. És még azt megkérdezhetem, hogy ebben a sorozatban heterot játszik vagy marad a meleg szerep mellett? Előre is köszönöm:-) P.Gabi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Gabi!
      Igen, élőben is pont olyan helyes mind a két srác, mint a sorozatokban, ha nem helyesebb a személyes varázsuk miatt <3
      A kódokat messengeren átküldtem, remélem, működnek.
      A meleg-hetero kérdésedre a spoilerek miatt nem válaszolok, de azt elmondhatom, hogy ha Tult is szereted, lesz egy pillanat, amikor meglep majd a sorozatban ő is :) Jó szórakozást!

      Törlés