2019. október 19., szombat

The Effect - 2.rész

Ha naprakészek szeretnétek lenni a fordítással kapcsolatban, kövessétek a blog FB oldalát, ahol mindig írok helyzetjelentést a következő epizód állapotáról :) FACEBOOK















Linkekért kattints tovább:

A videót ráégetett felirattal (hardsub) megtaláljátok online nézhető és letölthető formában is.

Kérem, hogy senki se ossza meg direkt linken a fordítást, a blogbejegyzés linkje az, ami osztható!

LETÖLTÖM --> MEGA

ONLINE NÉZEM --> VIDEA 

7 megjegyzés:

  1. Anélkül,hogy spoilereznék,muszáj leirnom pár mondatot,a 2. rész megnézése után!!!Azt hiszem,nem túlzok,ha azt mondom,hogy a The Effeckt alkotói a BL.-sorozatokban,azon belül is a sulis szériákban,ezzel a sorival történelmet irnak!Már az első rész is lenyügözött a fojtó,kicsit sejtelmes hangulatával,a visszafogott játékkal,de ez a 2.,egyszerűen letaglózott,felkavart...csak ültem a képernyő előtt a befejezés után...és nem jutottam szóhoz.Nagyon sok ilyen témájú keleti sorozatot láttam,de ez most valami más.Nem tudom,hogy mennyire lesz népszerű a BL-rajongók körében(remélem,hogy nagyon),de ezek után,úgy gondolom,hogy másoknak is sokkal komolyabban kell majd ehhez a műfajhoz nyúlnia!Arról már nem is beszélek,hogy a fényképezés,a drámai zene-effektusok,a szinte minimális,de lényegretörő párbeszédek,egyszerűen lebilincselőek!!!Nagyon nagy köszönet,hogy nekiálltál,hogy ilyen gyorsan és kiválóan fordítod!!!!Bár még nincs december,és nem leszek hűtlen a többi kedvenchez,de azt kell mondjam:nekem az év legnagyobb meglepetése(pedig még csak 2 rész ment le) aThe Effeckt!!!!!Köszönöm,hogy nézhetem!!!!!!! <

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen :) az ilyen tartalmas ès részletgazdag kommenteknek pedig én örülök nagyon :) szeretem látni, mit gondoltok egy egy részről a like gomb megnyomásán túl :) úgyhogy köszönöm :)

      Törlés
    2. Teljesen egyetértek Gardelli61 véleményével és csak tátom a szám ..... tényleg ilyen az életben is van a mikor nincs viszonozva az érzelem, mekkora fordulat tud venni egy ember viselkedése. A harmadik részben nem is tudom elképzelni mi fog történni, de hogy nagy hatással van rám az egyszer biztos. Köszönöm, hogy hoztátok és fordítottátok nekünk.

      Törlés
    3. szívesen, de egyedül fordítok és feliratozok :)
      örülök, hogy tetszik

      Törlés
  2. Nagyom szépen köszönöm, hogy fordítod :) Tartok ettől a sorozattól, nem bírom az erőszak semmilyen válfaját.Láttam az előzetesét tudtam, hogy mi lesz benne ,így nem volt meglepetés.De ahogy megcsinálták szerencsére nem volt közönséges .Nagyon jó a rendező és az operatőr , nem törekszik arra ,hogy véres képekkel mutasson meg minden részletet.Hanem inkább a párbeszédekkel dolgozik.Így még talán én is képes leszek élvezni a történetet.Köszönöm

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik a sorozat. Végre olyan témához nyúltak, ami fontos és nem lehet a szőnyeg-alá söpörni. Peng játéka kimagasló.
    Tetszik, hogy nem egy újabb szirupos történet semmitmondó sztorival.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon sajnálom Kenget... Eddig a BL-nek csak a szirupos verzióját ismertem. Mindkét fiú nagyon jól játszott, valahol meg tudom érteni, hogy Keng kiakadt és olyat tett, amit később tuti meg fog bánni. Nem igazán vagyok híve az erőszakra épülő kapcsolatoknak, hiszen a srác tiltakozott, és azt el kéne fogadni. Lehet, hogy túl naív a lelkem az ilyesmihez. Akit még kiemelnék az P'Yacht. Lenyűgözött a hozzállásával.

    VálaszTörlés