2019. október 26., szombat

The Effect - 3.rész [VÉGE]

Nem gondoltam volna, mikor hosszú várakozás után végre elkezdthettem ezt a sorozatot nézni, és fordítani, hogy ilyen gyorsan a végére is érünk. Pedig most elérkeztünk a harmadik, és egyben utolsó részhez.

Azt mondják, eredetileg is ilyen rövidre szánták a sorozatot, - hiszen a novella, ami alapján a forgatókönyv íródott, szintén rövid - és nem arról van szó, hogy a kritikák miatt kellett megvágni.

Én szerettem nézni a részeket, érdekes és érzelmekkel teli volt. Bevallom őszintén, még elnéztem volna pár részen keresztül, különösen a mellékszálak kibontását (pl. Pramote, Bright, Man). Mindenesetre így is egy kerek történetet kaptunk. Bár én nem bántam volna, ha 3 másodperccel korábban ér véget a rész, mint ahogy...

Nagyon kíváncsi vagyok a véleményetekre a sorozatról, itt kommentben várom!

Linkekért kattints tovább:

A videót ráégetett felirattal (hardsub) megtaláljátok online nézhető és letölthető formában is.

Kérem, hogy senki se ossza meg direkt linken a fordítást, a blogbejegyzés linkje az, ami osztható!

LETÖLTÖM --> MEGA

ONLINE NÉZEM --> VIDEA 



14 megjegyzés:

  1. Először is szeretném megköszönni, hogy lefordítottad ezt a sorozatot.

    A harmadik résszel kapcsolatosan nekem, aki nem olvasta (még) a novellát/kat vegyes érzéseim vannak. A történet kerek egész (egy kicsit függő véggel) ugyanakkor, ha több időt (akár plusz egy részt) adtak volna neki akkor még jobban ki lehetett volna bontani Shin szemszögét, és sokkal jobban Keng -ét.

    Mindennek ellenére a sorozat letaglózó, az ember bőre alá fúrja magát, és én biztos, hogy még napokig gondolkodni fogok rajta. A második és a harmadik rész nézése közben egyfolytában az járt a fejemben, hogy kötelezővé tenném a magyar iskolákban ezt megnézni, és ennek kapcsán megbeszélni néhány fontos témát.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen a fordítást,szomorú,de sajnos ilyen is van az életben,ezt is látni kellene a fiataloknak,hogyan tudja egy ember életét tönkre tenni az internetes zaklatás. A végére nem kellett volna ez a pár másodperc. Így viszont még nagyobbat ütött a sori. Nekem tetszett függetlenül,hogy nem happy end a vége.

    VálaszTörlés
  3. Hu, most már értem, melyik pár másodpercről írtál.. sztem se kellett volna hozzá, már épp megnyugodott a lelkem, a sok brutál jelenet után. Az biztos, hogy nagyon tanulságos a film, hogy tudja tönkretenni és befolyásolni az embereket a net, meg a pletyka :( köszönöm, hogy lefordítottad.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm,hogy lefordítottad.Nagyon megrázó volt a 3. rész ,de a tartalma valós bármilyen ostoba, rosszindulatú pletyka tönkre tehet embereket.Az erős sebekkel tovább megy, de aki érzékenyebb az könnyen bele halhat.Nem tudsz védekezni ,és kilátástalan a helyzet. Én nem lepődtem meg a végén sose lépett túl rajta,én azon csodálkoztam mi tartotta itt 5 évig. Köszönöm

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépen köszönöm a munkádat :)
    Csoportban is írtam mennyire örülök a témának, a kivitelezés is nagyon jól sikerült. Bár kifejthették volna bővebben is.
    Istenigazából nem is tudom mit gondoljak a befejezésről... Nekem valahogy így kerek, de biztosan megnézem újra ezt a részt, mert hiányérzetem is van. Miért jelent meg öt év után újra Keng? Talán tartották eddig is a kapcsolatot? Vagy csak Shin képzelete játszott vele? Esetleg Keng sétált az autó alá?
    Nem szeretem a függővégeket, de ez a sorozat megvett kilóra. Realisztikusan letaglózó, tényleg hiánypótló. A sok-sok kedves édesség mellé, amiket nagy többségben nézünk néha kell ez is.

    VálaszTörlés
  6. Egy órája néztem meg a végét, de még mindig itt ülök. Azt kell mondjam, hogy az egyik legzseniálisabb sorozat, amit az utóbbi időben láthattam. Shin... Drága Shin! Hihetetlenül jól alkották meg a karakterét. James elképesztően jó színész, minden elismerésem. Onnantól kezdve,(me gaz első két részben is xd) ahogy magához tér, minden nagyon el volt találva. Remekül játszotta el, mit érezhet, hogyan reagálhat ilyen helyzetben egy ember. Voltak részek, amikor eltakartam a szememet de oda kellett néznem, igen.. voltak, de ezekkel szembe kell néznünk, hogy sajnos sok ilyen történik a világban. Nem lehet mindent a padló alá söpörni. Úgyhogy nagyon megszerettem Jamest, remélem, még sok szerepben láthatom. Kent: Szegénykém... lehet hogy csak én éreztem így, de iszonyatosan sajnálni való az ő karaktere. Amilyen nyomás alatt élt, csoda, hogy így bekattan az ember? Nagyon megérdemelte amit kapott igen, és azt is tudom, hogy ilyen helyzetekben majdnem lehetetlen megbocsátani, és talán így is kellett lennie. Nagyon sajnáltam őt. Bright és Pramote: ilyen barátokat kívánok mindenkinek. Leginkább Pramote-ot zártam a szívembe. Yachtot már az LBC-s időszakából. xd A vége? Na azt mindenki úgy fogja értelmezni, ahogy akarja... Szerintem Shin nem tudott túllépni teljesen Kenten. Élég, ha figyeled az ending szövegét...

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm a fordítást!
    Hát ez a sori a szavam elállt ezek az érzelmek a tettek és a történés nagyon tömény és lényegretörö! Bár még eltudnák képzel meg 1 vagy 2 részt! De wow és OMG!
    Tanítani kéne ezt ami a drámában van a barátságot megértést és az összetartast! Szerintem Shin a szíve legmélyén nem tudta feldolgozni a történeteket! De nem is csodálkozom rajta..... 😱😭

    VálaszTörlés
  8. Huh... egy szösszenet, de mégis velős. Belső szenvedéseinket és a külső világot mutatja be, ami tényleg tükrözi a valós dolgokat. Feszegeti a határokat, hogy fogadjuk el egymást, hihetünk a pletykáknak és kik azok akiket közel engedhetünk.
    a film beeszi magát a gondolataidba, van hogy vissza kell nézni mert elgondolkodtat és megkérdőjelezed magad és körülötted lévőket, nem lehet elő benyomásra ítélni, mindenre van magyarázat, a tehetetlengés, boldogtalanság, elnyomás, megfelelés világában nehéz meglelni a boldogságot és a kedvességet. nem mindig a jó utat választjuk, de hallgatnunk kell a körülöttünk lévőkre akik kitartanak mellettünk és nem azokra figyelni akik, csak a hátunk/gép mögött mernek kommentelni.
    Nem másoknak kell megfelelnünk, saját magunknak.
    ui: Köszönöm a fordítást, ezt a filmet nem felejtem el.

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm szépen!
    Tanulságos megsiratatos sorozat volt, én is meglettem volna az utolsó másod perceknélkül!

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm szépen örülök, hogy láthattam. Szomorú és tragikusnak tűnő vége lett. És tényleg, ha akkor nem avatkoznak bele akár szép szerelem is lehetett volna közöttük, igaz ezt nem erre alkotta a szerző. Nagyon telitalálat volt a szereplő gárda is. Még egyszer köszönöm.

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm a forditást. le vagyok sulytva.Nem gondoltam,hogy 3 részben ennyi szomorú és tragikum fog összesűrűsödni. remeg a gyomrom, és belegondolva,hogy ez az életben is előfordúl,megrenditő. Jól játszottak a szinészek, és igen, én is azt gondoltam, mostmár Shin élheti az életét, bár a szomoruság ott volt az arcán. És nem!!!!

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm a fordítást. Kell egy kis idő, hogy magamhoz térjek.

    VálaszTörlés
  13. Ülök és bambulok maga elé.Ráz a hideg, annyira a hatása alatt vagyok. Sok BL sorozatot néztem már, de ilyen ütőset még nem.Köszönöm a fordítást! A két színész alakítása zseniális, szerintem díjat érdemelnének! A sorozat megnézését kötelezővé tenném a középiskolába, majd a feldolgozást egy pszichológus segítségével szintén kötelezővé tenném!

    VálaszTörlés